Service Delivery

Service Delivery is verantwoordelijk voor alle ICT-services; van infrastructuur tot applicaties. De afdeling heeft alle medewerkers van Tata Steel als klant. Zij vertrouwen op probleemloos gebruik van alle ICT-applicaties om klanten van Tata Steel het beste staal te kunnen leveren.

Het is voor Service Delivery een grote uitdaging om aan alle verwachtingen te voldoen, gezien de breedte van het ICT-landschap van Tata Steel. Bij Service Delivery ligt de focus op drie gebieden:
• Het bouwen van relaties met onze interne klanten binnen Tata Steel in Europa. We moeten precies weten wat hen bezighoud om op maat ICT-oplossingen te leveren.
• Het managen van verbeterprogramma's, in samenwerking met onder meer het SAP Center of Excellence van Tata Steel. Wij zorgen ervoor dat serviceorganisatie op tijd is ingericht om nieuwe services als projectresultaat op te leveren.
• Het implementeren en managen van sterke ITIL-processes over alle services, zodat wij betrouwbaarheid en efficiency kunnen garanderen.
Service Delivery heeft grote efficiency gerealiseerd. Binnen Tata Steel in Europa zijn standard operational processes ingericht, er is een centrale service desk en is er nu een work request system. De uitdaging is nu om de standaard processen door te ontwikkelen en robuuster te maken. Probleem- en changemanagement spelen daarbij een centrale rol.

Meer informatie?

Jerrol Spier
Recruiter
T: +31 (0) 251 494685

Medewerkers over Tata Steel

Coen: "Het is mij opgevallen dat je direct al veel verantwoordelijkheden krijgt"

Read more >